marți, 26 ianuarie 2016

SkyRun 24 H Challenge - 23/24.01.2016

Nu aveam de gand sa particip, insa acum, dupa terminarea celor 24 de ore de alergare pe scari, ma bucur ca am participat.

De ce?

Pentru ca
- am simtit cu adevarat ce inseamna notiunile de "unitate" si "comuniune" intre membrii unei echipe;
- datorita propunerii unuia dintre membrii echipei, inainte de start, ne-am adunat toti sase si am rostit rugaciunea "Imparate ceresc, Mangaietorule";
- abia in ultimele doua ore s-a simtit o oarecare atmosfera de competitie, in rest a fost doar o atmosfera de prietenie intre cele 4 stafete. Urcam si discutam cu ceilalti participanti, mancam si povesteam relaxati in momentele de pauza. Evident ca spre final s-a declansat lupta pentru podium, dar si aceasta a fost una foarte frumoasa. De exemplu, ne chemam unii altora liftul sau chiar deschideam usile cand vedeam ca vine un alt participant;
- i-am cunoscut pe copiii de la Mia's Children. Recunosc ca i-am tachinat putin, intrebandu-i daca se supara ca vor termina pe locul 3 (intrebarile le adresam in momentul cand ei erau pe locul 2, la una-doua ture in fata noastra); Nu pot uita, insa, incurajarile primite de la copii pe toata perioada celor 24 de ore! Au fost fantastici si le multumesc!
- i-am cunoscut pe membrii echipelor
 MaiMultVerde (Mihaela, Sorin, Mariana, Claudiu, Dinu, Liviu),

 Mia's Children (Alina, Daniel, Cosmin, Ionela, Alexandru, Mihai)

 si World Vision (Vlad, Alexandru, Claudiu, Cristi, Costin, Ionut)


Am povestit, ne-am imprietenit si m-au motivat sa mai urc inca o data (cu ei, pe langa ei sau in urma lor)! Felicitari tuturor!

- am constientizat inca o data ce resurse de energie avem in noi, daca stim sa le accesam si sa le directionam inspre Dumnezeu si aproapele nostru.

Multumesc atat colegilor mei, cat si echipei de suport a stafetei Hospice-Casa Sperantei.



Multumiri celor care au donat sau doresc sa mai doneze pe platforma Galantom!



Multumiri celor care ne-au sustinut, indeosebi Compression Zone, Sailfish si Sponser.



Multumesc Radu Cristi  pentru fotografii!

Felicitari Smartatletic pentru organizare!

PS: ieri i-am spus unei prietene ca nu voi mai participa anul viitor, insa azi mi-am schimbat deja parerea ;)





Un comentariu:

  1. An exceptionally educational site. The way you have offer this data is truly exceptionally thankful. Would like to see more on this subject here.
    Cyprus property

    RăspundețiȘtergere