sâmbătă, 7 septembrie 2019

Transfier 2019

Transfier este mai mult decat un concurs de triatlon. 
Este o lupta crancena si continua cu sine!

In cateva cuvinte, editia din acest an poate fi descrisa asa:
  • Linistea - avand in vedere locul desfasurarii (lacul Vidraru si Transfagarasan, cu traficul auto inchis) numarul spectatorilor este, din pacate, foarte redus
  • Rabdarea - pentru a parcurge intregul traseu, cu diferente mari de nivel, mi-am spus de nenumarate ori in gand: "Rabdare, rabdare, rabdare"
  • Ursii - situatia ursilor din zona Transfagarasanului este o reala problema. Mentionez doar un exemplu: la proba de ciclism am ajuns, in urcare, din urma un alt participant si ajungand aproape de el am tusit, iar reactia lui spontana a fost "Am crezut ca e un urs!" Dupa terminarea concursului insa, fiind deja in masina, pe traseul de alergare am vazut un urs pe marginea drumului!  
Multumiri organizatorilor si felicitari tuturor participantilor!

Multumiri speciale celui pe care Dumnezeu mi l-a scos in cale si m-a ajutat cu o cheie imbus, cu ajutorul careia am strans cele patru suruburi cu care este fixat ghidonul! La coborare, probabil ca de la trepidatii, acestea au inceput sa se desurubeze... Este drept ca nici eu nu le-am verificat inainte de concurs!


Cu Razvan Ene si Beres Hunor
 
Din privirea mea se citeste clar ce gandeam: 
"Ursul? Nu, fotograful (Radu Cristi) in masina!" :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu