luni, 6 septembrie 2021

Binder Lake Triathlon Sibiu

 Mare bucurie a fost pentru mine participarea, în acest weekend, la Binder Lake Triathlon 2021 !

Iată motivele:
- este primul concurs de triatlon organizat în Sibiu, orașul meu natal;
- distanțele (600 m înot, 20 km ciclism MTB și 5 km alergare) au fost exact ce aveam nevoie după aproape doi ani de pauză competițională;
- organizare excelentă;
- primul triatlon la care taxa de participare a fost 0 (zero) lei (mulțumiri sponsorilor);
- număr redus de participanți, dintre care mulți la prima participare;
- m-am reîntâlnit cu mai mulți prieteni triatloniști, printre care l-aș menționa doar pe Ciprian Balanescu, multiplu campion național, care, după cum mă și așteptam, a trecut primul linia de sosire (cu numai 30 minute mai repede decât mine 🙂 );
- am parcurs jumătate din traseul de ciclism și întregul traseu de alergare alături de bunul meu prieten Vusmuc Ioan Mugur, care de data asta a fost mai bine antrenat decât mine, dar, cu toate acestea, a preferat să alerge în ritmul meu. Astfel, în timpul celor 5 ture de alergare pe aleea din jurul lacului ne-am bucurat împreună de participarea la prima ediție a Binder Lake Triatlon
Memorabilă va rămâne și participarea la proba de ciclism MTB pe o bicicletă împrumutată, de damă, obișnuită numai cu drumul de asfalt "până la piață și-napoi", dar care, însă, s-a adaptat foarte bine drumului "de țară", plin de pietre, șanțuri și denivelări.
Felicitări
tuturor participanților și mulțumiri organizatorului, ACS Aria pentru Sport !








Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu