vineri, 11 februarie 2011

Dependenta de sport te tine sanatos

Fragmente din interviul cu Dr. Viorica Gabrian
  • Secretul unei vieti sanatoase nu il gasesti cu siguranta in supermarketuri. Alerg mai mult decat merg cu masina, iar parerea mea este ca romanul mananca mult si prost;
  • Am avut o hernie de disc importanta pe zona lombara si mi-am zis ca sportul nu are cum sa imi faca rau. Am inceput cu exercitii la saltea, pentru coloana. Dupa trei ani de sala, am simtit nevoia sa trec la un nivel superior. Asa a aparut ideea de a alerga;
  • Cele cateva ture de IOR s-au transformat treptat in zeci de kilometri, iar, cel mai important, corpul raspundea pozitiv la efort;
  • Pentru a practica orice sport ai nevoie, in primul rand, de timp si de bani. Comparandu-se, de exemplu, cu tenisul, sporturile de iarna, sau chiar cu fotbalul, alergatul este cel mai putin costisitor;
  • Daca nu te intereseaza sa faci performanta, cu doar cateva milioane te echipezi fara nicio problema. Pana la urma, faci un lucru doar pentru tine si pentru sanatatea ta;
  • La noua sau zece seara eu adorm, pentru ca trebuie sa am cel putin sapte ore de somn;
  • Sportul ma face sa ma simt bine si sa dorm bine;
  • Am toate motivele din lume sa alerg in continuare. Secretul este sa ajungi sa devii dependent de sport.
Sursa: sport.hotnews.ro

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu