sâmbătă, 4 octombrie 2014

Maraton Piatra Craiului - 04.10.2014


Pentru prima data am alergat la Maratonul Piatra Craiului (MPC) fara ceas. Avand in vedere ca nu m-am prea antrenat in ultima perioada, mi-am propus sa alerg intr-un ritm confortabil, dar sa ma incadrez in timpul limita (6 ore 30 minute) de la Plaiul Foii. Totodata, mi-am pus in gand ca timpul final sa nu depaseasca 8 ore.

Am intalnit multi cunoscuti pe traseu, am povestit, am admirat peisajul, am mancat in liniste un baton energizant Sponser in timp ce stateam la rand pentru a cobori pe corzile din saua Funduri, m-am oprit si am povestit cateva minute cu prietenii pe care i-am intalnit asteptand si sustinand participantii in diferite locatii si am fost surprins sa constat ca am ajuns in 5 ore la punctul de alimentare din Plaiul Foii. Aici, dupa ce am baut cateva pahare de supa calda si am mancat din bunatatile oferite (banane, mere etc), m-am gandit ca pe urcarea spre refugiul Diana, considerata a fi drept cea mai dificila portiune de traseu, sa incerc sa trag si eu un pic de mine. Astfel, am urcat spre Diana mult mai repede decat in anii trecuti. Insa, coborand spre Coltul Chiliilor am inceput sa simt o durere crescanda in genunchi. Lipsa de antrenament isi spunea cuvantul. Ajuns pe curba de nivel am alergat usor ultimii kilometri si am ajuns la sosire in 7 ore si 30 minute.

Alergand, mi-am amintit editiile anterioare ale MPC, dar in acelasi timp m-am gandit foarte mult la Darius, un baietel in varsta de 2 ani, diagnosticat cu leucemie acuta limfoblastica. I-am multumit lui Dumnezeu ca m-a ajutat din nou sa pot termina cu bine maratonul si L-am rugat sa-i dea si lui Darius sanatate sa poata vedea si el aceste peisaje minunate!

MPC 2006 - 7 ore 48 minute
MPC 2007 - 7 ore 47 minute 

 
MPC 2008- 7 ore 22 minute

MPC 2009 - 7 ore 14 minute

 
MPC 2010- 6 ore 15 minute 

MPC 2011 - 6 ore 26 minute

 
MPC 2012 - 7 ore 11 minute

Foto: Radu Cristi
Foto: Andrea Stroisteanu
MPC 2014 - 7 ore 30 minute 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu