duminică, 10 aprilie 2011

Maraton Cluj - 10.04.2011

Distanta: 42 km
Timp final: 3 h 29 min

In pregatirea mea pentru participarea la IronMan Regensburg (07.08.2011), Maratonul International Cluj a constituit primul test important. Mi-am propus sa alerg in ritmul meu, dar sa nu depasesc 4 ore.

Prima parte a maratonului am alergat-o impreuna cu Sebastian mai mult povestind si chiar razand de multe ori. Imi place cand reintalnesc prieteni pe care i-am cunoscut la alte concursuri. Povestim mult despre antrenamentele si planurile noastre de viitor.  Sebastian imi spune ca se antreneaza pentru Half Ironman Oradea si raman impresionat de progresele pe care le face la inot.


Foto: Cosmin Coca
Ajungem la km 21 dupa 1 ora si 45 min de la start si atunci ma gandesc pentru prima data ca daca reusesc sa pastrez acelasi ritm pana la final voi termina in 3 ore si 30 min, recordul meu stabilit la Leipzig in 2002. Imi place ideea de a-mi imbunatati recordul si astfel maresc putin ritmul si alerg cativa km singur. La un moment dat in stanga mea aud pe cineva spunand "Bravo!". Era voluntar pe bicicleta, dar pentru ca nu o auzisem venind am tresarit si recunosc ca m-am speriat... Cred ca eram mental departe de Cluj!!


La km 37 ma ajunge din urma Vlad, cu care am facut cunostinta la Maratonul Piatra Craiului. Si el era voluntar si imi ofera un gel Isostar. Ii spun ca incerc sa ajung la finish sub 3:30 si ca sunt convins ca acest gel ma va ajuta. El imi povesteste de organizarea concursului Maraton Apuseni care va avea loc in 25 iunie 2011. Gandul imi zboara prin muntii Apuseni, iar picioarele imi intra tot mai adanc in asfaltul strazilor din Cluj. 

 In ultimul km ma pierd in masa alergatorilor de la cursa populara de 6 km si ajung la finish in 3 ore 29 minute si 6 secunde. Sunt bucuros ca mi-am imbunatatit recordul cu un minut, mai ales ca traseul includea si o urcare destul de lunga, spre deosebire de traseul din Leipzig care era perfect plat.


   

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu